Geproefd: Mug Shot

Op zoek naar een lekker tussendoortje, werd mijn oog getrokken door een opvallend paars zakje in het cup-a-soup schap. MUG SHOT stond erop. Ik besloot het te proberen.

mugshotWat is het?

Hoewel het vlak naast de cup-a-soup staat, is het geen soep. Het zijn instant noodles met saus. Ik koos voor de paarse verpakking, dit is thaise pepersaus. Er zijn nog drie andere varianten; kip, tomaat en kaas. Er zit 1 portie in een zakje, en ze zijn verkrijgbaar bij de AH voor €0,99

Hoe werkt het?

Eigenlijk hetzelfde als instant soep. Je doet de inhoud van het zakje in een beker, en giet er kokend water bij. Even roeren, en dan 5 minuten wachten tot de noedels ‘gaar’ zijn. Heel erg simpel dus.mugshot1

En, smaakt het?

Hmm. Ja, op zich wel. Het was een lekker tussendoortje. De saus was smakelijk, en een beetje pittig. Maar tegelijk ook een beetje flauw, want de peper was eigenlijk zo’n beetje het enige dat ik proefde. De noedels zelf waren smakeloos, maar gecombineerd met de saus best te eten.

Oordeel:

Ik had er meer van verwacht. Zo voor een keertje best lekker, maar ik denk niet dat ik hem heel snel nog eens zal aanschaffen. Misschien dat de andere smaken lekkerder zijn?

 

Update:

Ik heb inmiddels ook de rode variant geproefd: Tomaat en Kruiden. Deze smaak is een beetje een mix van cup-a-soup tomaat en macaroni met rode saus. Hij heeft echter een heel vieze nasmaak, waarschijnlijk een van de kruiden die er in zit. Ik vind deze absoluut niet voor herhaling vatbaar, dus mijn ‘avontuur’ met Mug Shot is nu echt voorbij.

Geef een reactie

